با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ کمبود نیرو در سال جدید نگران کننده است
زیارت عاشورا
کمبود نیرو در سال جدید نگران کننده است
به گزارش خبرگزای فرهنگیان ، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای آموزش و پرورش چالوس اظهار کرد: در حوزه نیروی انسانی آموزش و پرورش از یک سو ۵۶ هزار کمبود نیروی رسمی و ۷۷۰ هزار ساعت کمبود و از سوی دیگر بنا بر آمار ۵۰ هزار نیروی مازاد وجود دارد.
 
وی افزود: دلیل این کمبود نیرو و مازاد بودن در این است که نیروها بعد از استخدام اقدام به جابجایی و انتقال کردند و آموزش و پرورش را با مشکلات زیادی مواجه شد.
 
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر جلوگیری از نقل و انتقال نیروی انسانی در مناطقی که نیاز وجود دارد، تصریح کرد: در حوزه انتخابی اینجانب در ۵ سال قبل ۴۷ نفر در نوشهر، ۴۶ نفر در چالوس، ۳۷ نفر در کلاردشت و ۲۳ نفر در کجور جذب شدند ولی از مجموع ۲۳ نفر در بخش کجور تنها یک نفر باقی مانده و مابقی انتقالی گرفتند و رفتند و این امر ضربه سنگینی را بر پیکره آموزشی منطقه وارد کرد.
 
احمدی با ابراز نگرانی از کمبود نیرو در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال با وجود کمبود نیروی انسانی که وجود دارد سخت‌ترین سال آموزشی در این منطقه است و سال تحصیلی ۹۵ با فارغ‌التحصیلی دانشگاه فرهنگیان مشکلی نخواهیم داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه اجازه استخدام هیچ نیروی غیر بومی را در حوزه انتخابی خود نخواهم داد، ابراز کرد: در آزمون امسال استخدامی گزینه بومی در حوزه انتخابی مطرح شد و به شدت از آن حمایت کردم بنابراین فرقی نمی‌کند کسی که اهل کجور است جذب کلاردشت شود.
 
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه نباید مدارسی در روستاها که دارای جمعیت کمی هستند تعطیل شوند، عنوان کرد: در کشور ۱۰۰ مدرسه با تنها یک دانش‌آموز وجود دارد و تعداد قابل توجهی مدرسه که زیر ۱۵ نفر دانش آموز دارند.
 
احمدی لاشکی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی برای خرید خدمات آموزشی از افرادی که دارای سابقه آموزشی هستند استفاده ‌می‌شود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:, | 10:44 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |